dimanche 3 avril 2011

Pause Café chez Angelina

 Miam Miam, que c'est bon...
Pause café chez ANGELINA
Une photo pour COLOR SPLASH SUNDAY


7 commentaires:

  1. Hoppas allt är bra med dig! Längtar till Paris...

    RépondreSupprimer
  2. Hej goaste P

    Herregud, din blogg är sanslös och jag skall gå igenom den minutiöst medan jag väntar på min flight till Arlanda!

    Den aktuella bilden är GRYM och den levererar sinnlighet upphöjt till hundra. Visst kan jag låna några bilder till min blogg, om jag 'creddar' dig?

    A

    RépondreSupprimer
  3. Ooh, that looks yummy... Simply delicious!

    Welcome to Color Splash Sunday! Thanks for linking up, and I hope you'll continue to join us each week. :)

    RépondreSupprimer
  4. Bonjour Pauliina,

    Bravo for your very nice blog.
    Diversifié et raffiné!

    J'espère que ton inspiration nourrira notre projet de "tee-shirt".

    See you
    best regard

    Commandant Jacques Chavassieux

    RépondreSupprimer

Thank's for your visit! A comment is always appreciated...