mardi 12 octobre 2010

PARIS

4 commentaires:

  1. Ducky dim lighting creates a calm atmosphere.
    Fun to watch your pictures from abroad.: D

    RépondreSupprimer
  2. Underbar bild som är uberaktuell för mig! Jag skall till Paris över jul, och det är första gången jag åker dit. Har bara varit i Lyon tidigare, och det gav inte direkt mersmak. Jag skall bara låta mig förföras alla de där loppisarna som är så omtalade, kanske Du kan ge mig ett hett tips, alltså på den bästa & största loppisen!

    Tack för Dina kommentarer!

    Love från Österlen

    Agneta

    RépondreSupprimer
  3. så inspirerande det var här inne hos dig :D

    RépondreSupprimer
  4. Vilken underbar bild! Tack snälla du för dina fina kommentarer.

    RépondreSupprimer

Thank's for your visit! A comment is always appreciated...