jeudi 28 octobre 2010

AUTUMN COLORS

 DIGITAL WHISPER challenge this week is  Autumn colors
This is my contribution. The little girls comes from  The Graphics Fairy

6 commentaires:

  1. Very Awesome! The train and track...very creative. The little girl is so cute! :)

    RépondreSupprimer
  2. Exquisite work Paulina...beautiful haunting images...lovely.

    RépondreSupprimer
  3. GORGEOUS! The little girl image is a favorite of mine and she is adorable in your challenge piece.

    RépondreSupprimer
  4. très bonne idée ce train! j'aime les petites filles.

    RépondreSupprimer
  5. Wooooooooooow & så andlöst vackert konsthantverk! Du är helt otrolig på att få till det, jag smäller av och måste få fortsätta att njuta loss här inne hos Dig. Det har hänt mycket sedan jag var här sist och ME LIKE!

    Tack fina P för att Du tog Dig tid att skriva ner var jag hittar de bästa loppisarna, jag uppskattar det så mycket så Du kan inte ana. Kanske tar mig friheten att ställa fler frågor innan jag åker!

    Jag njuter av Din musik och Din sinnliga stämning här inne, gud så dejligt!

    Love

    Agneta

    RépondreSupprimer
  6. J'adore,c'est trop beau ce que tu as fait !
    Et la musique...quel bonheur de revenir ici !
    Merci beaucoup pour ton doux message,gros bisous***
    Patty

    RépondreSupprimer

Thank's for your visit! A comment is always appreciated...